ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ویژه اردیبهشت ۱۴۰۲+ لینک و نحوه ثبت نام خودرو‌های ایران خودرو ویژه مادران-راهبرد معاصر

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ویژه اردیبهشت ۱۴۰۲+ لینک و نحوه ثبت نام خودرو‌های ایران خودرو ویژه مادران

ثبت نام خودرو‌های ایران خودرو در دو طرح فروش فوری و پیش فروش ویژه مادران دارای دو فرزند به زودی اغاز خواهد شد این اولین طرح فروش ۴ محصول ایران خودرو ویژه مادران از سوی ایران خودرو در سال جدید می‌باشد که از این هفته آغاز خواهد شد. در ادامه این خبر جزئیات فروش فوری ایران خودرو؛ لینک و نحوه ثبت نام خودرو‌های ایران خودرو در سامانه فروش یکپارچه خودرو؛ قیمت خودرو‌های ایران خودرو، زمان فعلسازی ثبت نام خودرو در سامانه فروش یکپارچه خودرو، و. را خواهیم آورد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 24
کد خبر: ۱۸۰۹۰۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران به زودی آغاز خواهد شد و متقاضیان ثبت نام خودرو های ایران خودرو از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو و به صورت اینترنتی می توانند به سایت ثبت نام خودرو به نشانی https: esalecar.ir برای ثبت نام ایران خودرو در دو طرح فروش فوری با موعد تحویل سه ماهه و قیمت مشخص و پیش فروش یا موعد تحویل یکساله  مراجعه نمایند در ادامه این خبر قیمت خودرو‌های ایران خودرو و جزئیات ثبت نام فروش فوری خودرو‌های ایران خودرو  ویژه اردیبهشت 1402 جزئیات ثبت نام پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران در اردیبهشت1402، شرایط فروش فوری و پیش فروش ایران خودرو, مدارک مورد نیاز ثبت نام خودرو, آخرین اخبار ایران خودرو و ...را خواهیم آورد.

 

ثبت نام خودرو های ایران خودرو در فروش فوری و پیش فروش اردیبهشت 1402

ثبت نام خودرو های ایران خودرو ویژه مادران در سامانه فروش یکپارچه خودرو  به زودی آغاز می شود و  متقاضیان با مراجعه به سایت ثبت نام خودرو به نشانی https: esalecar.ir می توانند اقدام به ثبت نام خودرو نمایند.

 

لینک سایت ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه خودرو

آدرس اینترنتی سامانه یکپارچه خودرو، https: esalecar.ir است.

 

ایران خودرو به اطلاع عموم متقاضیان مشمول و حائز شرایط می‌رساند همزمان با عرضه خودرو ویژه متقاضیان عادی طرح اولویت بندی سامانه یکپارچه و در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/24 از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، و در سامانه یکپارچه اولویت بندی مرحله دوم تابستان 1402 از طریق اولویت بندی وزارت صمت انتخاب شده اند امکان ثبت نام به قیمت مصوب با شرایط پیش فروش برخی از محصولات شرکت ایران خودرو صرفاً جهت بخش دوم اولویت های تابستان 1402 با موعد تحویل مرداد 1402 به شرح ذیل فراهم می‌باشد.

 

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می توانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

 

زمان فعال سازی این بخشنامه بعد از ارسال پیامک از سوی ایران خودرو خواهد بود.

 

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ویژه اردیبهشت ۱۴۰۲+ لینک و نحوه ثبت نام خودرو‌های ایران خودرو ویژه مادران

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ویژه اردیبهشت ۱۴۰۲+ لینک و نحوه ثبت نام خودرو‌های ایران خودرو ویژه مادران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار